Select Language 6 سالگی وبلاگ
کلبه محبت

سلام به همه دوستای گلم

امروز بعد از چند وقت بلاخره فرصت شد وبلاگو آپ کنم

نبودنم تو این فاصله باعث شد که شرمنده کلی از دوستای گلم بشم

که زحمت کشیدنو علاوه بر اینکه به وبم اومدن واسم نظر هم گذاشتن و

من هنوز بهشون سر نزدم واسه همین از همگی معذرت میخوام

و قول میدم به تک تک دوستان سر بزنم

خدمت اون دسته از دوستای گلم هم که پیشنهاد تبادل لینک داده بودند

عرض کنم که به زودی لینک همه رو تو وبلاگ میذارمو اطلاع میدم

امروز تو این پست میخوام راجب وبلاگ بنویسم

این وبلاگ در اواخر آذر ماه 1385 کار خودشو آغاز کرد

و چند هفته پیش 6 ساله شد

 که متاسفانه من نتونستم تو اون روز آپ کنم ولی میخوام امروز

 با یه آپ جدید شمارو به جشن تولد وبلاگ دعوت کنم

راستش خودم باورم نمیشه به این زودی 6 سال گذشت

وقتی صفحات قدیمی وبلاگ رو میخونم حسی شبیه به خوندن دفتر خاطراتم بهم

 دست میده و این برام خیلی دلتنگ کننده است چون یاد گذشته ها میوفتم

در پایان بازم از همه دوستای خوبم که تو این مدت به من لطف داشتن تشکر می کنم

مثل همیشه بی صبرانه منتظر دیدار و نظراتتون هستم

******

لمس تن تو شهوت است و گناه

حتی اگر خدا عقدمان را ببندد

داغی لبت جهنم من است

حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی برایمان بخوانند

هم آغوشی با تو هم خوابی چرک آلود است

حتی اگر خانه خدا خوابگاهمان باشد

فرزندمان حرام نطفه ترین کودک زمین است

حتی اگر تو مریم باشی

هزاران سال عاشق تو باشم

حتی یک نگاه، یک بوسه، حرامم باد

اگر تو عاشقم نباشی




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام